четвер, 5 грудня 2013 р.

Про те, що сталося між мною, В. і Сєвою, на другий день знала вся школа. У класі стало нестерпно: спочатку всі з мене насміхалися, час від часу я ловила на собі їхні погляди, бачила, як менші класи показують пальцями й підсміюються. Старшокласники гигочуть, питають, чи сподобалася мені дискотека і чи не хочу я з ними на побачення. Я вирішила не звертати на них уваги. Проходжу повз них і голови не повернувши, навмисне довго, роблю вигляд, що я їх не бачу й не чую. Краєм ока бачу, як вони бісяться.
Керівничка зробила вигляд, що вона нічого не помічає. Не помічає, як на перервах на дошці з’являються написи «Шура – наївна дура!» і «Саша + Вадим = развод!», як Сєва обертається зі своєї парти й плюється в мене з ручки. Як Дашка демонстративно від мене відсіла до Вальки (з Ромчиком вони вже розійшлися). Як В., буває, відразу після уроку, вщипне мене за зад або торкнеться грудей. Я спалахую від образи, на що він каже: «Ну, ти ж як-не-як моя дівчина!». Хочеться врізати йому по морді – щоб не встав, щоб зламати ніс або зуба, щоб на нього все життя тикали пальцем і сміялися, як із мене. Я вже не вірю, що він міг написати ту записку, швидше за все, хтось знову вирішив пожартувати. Але вдруге той самий жарт уже не смішний, і Шура вже не така «наївна дура», як вони собі думають.
Бо що нас не вбиває, те робить нас сильнішими, правда?..
Ніхто не знає, як мені важко це все терпіти. Як згрібаю всі сили в кулак, щоб пройти повз них і не опустити голови. Як згадую найсмішніші епізоди з «Друзів», щоб не заплакати просто в коридорі. У школі я сама-самісінька! Однокласники поставили мене в іґнор, я для них більше не існую.

Сьогодні знайшла в кишені куртки записку:
«Пробач, це все С. Я не міг інакше. Нікому про цю записку не кажи».
Я й не сказала. Зім’яла її й викинула в найближчий смітник. Записка була без підпису, почерк – той самий, що й на попередніх. Але як я можу знати, хто писав усі інші папірці? В. чи Сєва? І що означає ця записка?..
Мені захотілося замкнутися в кімнаті й проплакати до ранку. Я не знаю, чи кохаю ще В. Не можу йому всього цього пробачити, не можу забути цього жахіття! Але якась частина мене, десь глибоко-глибоко, дуже сподівається, що цю й попередні записки писала саме рука В., і що бодай про останню з них Сєва не знає…

Вирішила ніяк не реагувати. Досить із мене «концертів».

Немає коментарів:

Дописати коментар